Renowacja samochodów zabytkowych
Renowacja, Naprawa samochodów zabytkowych, klasyków, sportowych, Mercedesów
Relacje z renowacji zabytków
Renowacja Corvette C3
Chevrolet Corvette III został zaprezentowany po raz pierwszy w 1963 roku.
W pierwszym roku produkcji wariant coupe nie był w jakikolwiek sposób oznaczony, lecz już w 1969 powrócono do nazwy człon Stingray. Podstawę stylistyczną stanowił prototyp Mako Shark II, uzyskując charakterystyczne proporcje nawiązujące do butelki Coca-Coli (tzw. coke-bottle design), z wyraźnie zaznaczonymi nadkolami, a także szpiczastą maską przednią.
Renowacja Mercedes Adenauer
Mercedes-Benz Typ 300 – rodzina luksusowych samochodów osobowych produkowany przez firmę Mercedes-Benz w latach 1951–1962, nosiła oznaczenia wewnętrzne W186, W188 i W189 (w zależności od wersji). Łącznie powstało 12 190 egzemplarzy serii 300.Typ 300 „W186” został wprowadzony do produkcji w listopadzie 1951 roku. Do napędu użyto nowej jednostki R6 SOHC o pojemności 2996 cm³ zblokowanej z w pełni zsynchronizowaną 4-biegową manualną skrzynią biegów przekazującą napęd na koła tylne. Dzięki zastosowaniu m.in. dwóch dolnoopadowych gaźników Solex silnik generował moc maksymalną 115 KM (85 kW) przy 4600 obr./min.
Renowacja Mercedes Adenauer
Mercedes-Benz Typ 300 – rodzina luksusowych samochodów osobowych produkowany przez firmę Mercedes-Benz w latach 1951–1962, nosiła oznaczenia wewnętrzne W186, W188 i W189 (w zależności od wersji). Łącznie powstało 12 190 egzemplarzy serii 300.Typ 300 „W186” został wprowadzony do produkcji w listopadzie 1951 roku. Do napędu użyto nowej jednostki R6 SOHC o pojemności 2996 cm³ zblokowanej z w pełni zsynchronizowaną 4-biegową manualną skrzynią biegów przekazującą napęd na koła tylne. Dzięki zastosowaniu m.in. dwóch dolnoopadowych gaźników Solex silnik generował moc maksymalną 115 KM (85 kW) przy 4600 obr./min.
Renowacja Mercedes Adenauer
Mercedes-Benz Typ 300 – rodzina luksusowych samochodów osobowych produkowany przez firmę Mercedes-Benz w latach 1951–1962, nosiła oznaczenia wewnętrzne W186, W188 i W189 (w zależności od wersji). Łącznie powstało 12 190 egzemplarzy serii 300.Typ 300 „W186” został wprowadzony do produkcji w listopadzie 1951 roku. Do napędu użyto nowej jednostki R6 SOHC o pojemności 2996 cm³ zblokowanej z w pełni zsynchronizowaną 4-biegową manualną skrzynią biegów przekazującą napęd na koła tylne. Dzięki zastosowaniu m.in. dwóch dolnoopadowych gaźników Solex silnik generował moc maksymalną 115 KM (85 kW) przy 4600 obr./min.